ÜCRET YÖNETİMİ
UZMANLIK PROGRAMI


Tarihler: 27-28-29-30 Haziran 2013
Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar
Saatleri: 10.00-16.30 Dört Tam Gün
Yapılacağı Yer:
İstanbul
Katılım Ücreti: 1.750 TL+kdv/kişi
Hedef Katılımcı Profili: Ücret yönetiminden sorumlu, Patron, Ortak, Yönetici ve Uzmanlar, kendini yenilemek isteyen veya kariyer hedefinde Ücret Yönetimi olan Şirket Çalışanları

ONLINE KATILIM FORMU İÇİN TIKLAYINIZ


Ücret Yönetimi şirketler için en kilit konulardan birisidir.

İşgücü piyasasında rekabet etmek, elde tutmak, adalet algısı ile tatmin sağlamak, motivasyonu sağlamak ve performansa yöneltmek, şirket karı ve gelirleri ile personel giderleri arasında denge kurmak, kişiye özel uygulamaları kaldırmak… gibi çok önemli konuları
içinde barındırır.

Hızla gelişen ve stratejik bir alana dönüşen ‘Ücret Yönetimi’nin; şirketin ilkeleri, şirketin stratejik hedefleri, şirketin amaçları ile bağlantılı ve uyumlu olması temeldir.

Teori ve pratiği bir arada sunduğumuz, deneyimli eğitmen kadrosu ve konukların katılımıyla Türkiye ve Dünya örneklerini paylaşacağımız, bol örnek ve uygulamanın yer aldığı bu 4 günlük programımıza; ücret yönetiminden sorumlu, patron, ortak, yönetici ve uzmanlar, kendini yenilemek isteyen veya kariyer hedefinde ücret yönetimi olan şirket çalışanlarını bekliyoruz.


Konu Başlıkları:

• Temel Kavramlar

• Ücret Yönetimine Bakış ( Çalışanlar-Yöneticiler-Patronlar-İnsan Kaynakları Açısından )

• Ücret Yönetimi ve Ücret Sistemleri

• Ücreti Etkileyen Faktörler ( İç ve Dış )

• Ücretin Bileşenleri ( Baz Ücret-Özendiriciler-Yararlar-Ortaklık )

• Ücret Sisteminin Kurulması Aşamaları

• Ücret Paketinin Belirlenmesi

• Ücret Yönetimi ve İnsan Kaynakları Süreçleri

• Ücret - İş Analizi ve Değerleme İlişkisi

• İş Değerlemede En Çok Kullanılan Yöntemler

• İş Değerlemede Önemli Noktalar

• Yeterliliğe ve Performansa Dayalı Ücret Yönetimi

• Ücret Araştırmaları

• Ücret Sistemi Kurarken Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar

• Ücret – Motivasyon İlişkisi

• Özendirici bir Sistem Olarak Prim

• İyi Bir Prim Sistemi Nasıl Olmalı

• Prim Sistemi – Kriterlerin Belirlenmesi

• Ücret – Performans – Prim İlişkisi

• Prim Sistemlerinin Uygulanmasında Roller

• Pozisyonlar Arasında Dağılım

• Bölümler Arasında Dağılım

• Prim Hesaplama Modelleri

• Ödeme Dönemleri

• Ücret Artış Sıklıkları

• Ücret Dışı Yararlar

• Anlaşılır – Paylaşılır – Kabul Edilebilir ve Uygulanabilir Ücret Sistemi Oluşturmanın Koşulları

• Uygulamada Karşılaşılan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

• Ücret ve Prim Uygulamalarının Yasal Yönleri

• Örnekler ve Uygulamalar



Eğitmenler: Emine KARAN – M. Yücel ATIŞ - Konuklar


Emine KARAN
Prometheus Danışmanlık Projeler Direktörü

İstanbul Üniversitesi Coğrafya Bölümü mezunu olan KARAN, İstanbul Üniversitesi Personel Yönetimi konusunda yüksek lisans yapmıştır. ‘Performans Değerlendirme Sonuçlarının Ücretlere Yansıtılması’ konusunda yüksek lisans tezi hazırlamıştır.

Kısa bir süre eğitimcilik deneyiminden sonra profesyonel iş yaşamına; Türk Ekonomi Bankası Personel Bölümü’nde başlamıştır. Halk Finansal Kiralama’da İK ve İdari İşler Yönetmeni, Ata Yatırım’da İK Müdür Vekili, Oyak Yatırım’da İK ve Toplam Kalite Müdürü, Eliar Elektronik’te ve Embil İlaç’ta İK Müdürü olarak görev almıştır.

Farklı sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerde İnsan Kaynakları yapılanmasının kuruluş aşamasında ve tüm süreçlerin yeniden yapılandırılması çalışmalarında görev alan Emine Karan, halen Prometheus Danışmanlık’ta Proje Direktörü olarak görev yapmakta ve uzmanlık alanındaki konularda eğitimler vermektedir.


M. Yücel ATIŞ
Prometheus Danışmanlık Genel Müdürü

İşletme mezunu olan Atış, Ücret Yönetimi konusunda yüksek lisans yapmıştır. Doktora çalışmasına “sıfır işsizlik” ve “rekabet yönetimi” tezleri ile devam etmektedir.

Profesyonel iş yaşamında sırasıyla; İnterbank’ta Aday Bankacı, Kordsa’da İnsan Kaynakları Uzmanı, STFA Holding’de İnsan Kaynakları Müdürü, Başer-Colgate’de İnsan Kaynakları Direktörü, Alcatel’de İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı, Koç Holding’de İnsan Kaynakları Proje Yönetmeni olarak görev yapmıştır.

Prometheus Danışmanlık Kurucusu ve Genel Müdürü olan Atış, SHRM , ACA , ICF, ESOP, ITAA, ISPI , AMA , SCIP, ASTD, The Outsourcing Institute üyesidir.

Atış “2008 yılı Asya-Pasifik Küresel İnsan Kaynakları Liderlik Ödülünü” almıştır.

Farklı sektörlerde yerli-yabancı çok sayıda şirketin proje danışmanlığını yürüten Atış, Genel Müdürlük görevinin yanında, değişik şirketlerde Yönetim Kurulu Danışmanı olarak görev yapmaktadır.

Yayınlanmış çok sayıda makale ve araştırması bulunan Atış ''iyi yönetici olmanın ipuçları'' , ''starlarla yaşamak'' , ''yeni mezunlar için işe girmenin ipuçları'' ve ''iş koçu'' isimli dört kitabını yayınlamıştır.


Seminer sonrası katılım belgesi verilecektir.


Ödeme Bilgisi: Eğitim bedelini eğitimin açılacağı kesinleştiğinde Türkiye İş Bankası Cemil Topuzlu Şubesi (Şube Kodu:1162) 254021 No'lu (IBAN No: TR560006400000111620254021) Jüpiter Eğitim Hizmetleri hesabına yatırarak, dekontu Eğitim Bölümü dikkatine en geç eğitim gününden 4 gün önce elimizde olacak şekilde 0.216.368 76 20 numaralı faksa veya egitim@prometheus.com.tr e-mail adresine iletiniz. Eğitim öncesi yapılmayan ödemelerde eğitim kaydı geçersiz sayılır.

Kayıt İşlemi: Online Katılım Formu'nu doldurup gönder butonuna basınız. Kaydınızın işleme alındığına dair geri bilgi tarafınıza mail olarak mesai saatleri içerisinde iletilecektir. (Herhangi bir durumda onay maili tarafınıza ulaşmadığı takdirde bize aşağıdaki numaralardan ulaşınız. Aksi takdirde rezervasyonunuz işleme alınmamış demektir.)

İptal ve Değişiklik: Herhangi bir nedenle katılamama durumunda, önceden bilgi verilmesi koşuluyla ödenen ücret, bir başka programda kullanılmak üzere açık hale dönüştürülebilir.Aksi durumda seminer bedeli fatura edilir. Seminer gününden önce bildirilen katılımcı değişikliği kabul edilmektedir. Prometheus’un toplantı yerini değiştirme, erteleme ve iptal etme hakkı saklıdır.
 

Jüpiter Eğitim Hizmetleri Danışmanlık
Yayıncılık Dış Ticaret Ltd. Şti.
Tel: 0.216.363 23 47 / 368 75 77 / 368 75 65
Faks: 0.216.368 76 20
e-mail: info@prometheus.com.tr